نمایندگی بوش

نمایندگی لوازم یدکی بوش

نمایندگی بوش

نمایندگی لوازم یدکی بوش

نمایندگی لوازم یدکی بوش
ارسال قطعات بوش به تمام ایران
02144269640
09032801456

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مایکروفر از دستگاه های مورد نیاز امروز هست و کاربردهای بسیاری در آشپرخانه ها ی خانگی و رستوران ها و کافه ها دارد  در کل از دستگاه ماکروفر در طول روز استفاده زیادی می شود، از ماکروویو نه تنها برای گرم کردن بلکه برای پخت و پز غذا استفاده می شود. این دستگاه در اندازه ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد ولی اکثرا دارای قطعات و طرز کار یکسان هستند.

یکی از ویژگی های مشترک در بین مایکروفر ها داشتن چراغی است که در هنگام باز کردن درب دستگاه روشن می شود. چند دلیل زیر در تعمیر ماکروفری که چراغ آن روشن نمی شود بررسی می شوند و اگر نیاز باشد تعویض می شود.

  • لوگو

بورس لوازم یدکی مایکروویو

سنتر سرویس مرکز تعمیرات ماکروفر در تهران 

قطعه بانک تامین کننده قطعات مایکروفر 

علت های روشن نشدن چراغ ماکروفر 

• سوختن چراغ مایکروویو

اولین مورد که در روشن نشدن چراغ ماکروفر بررسی می شود، سوختگی لامپ دستگاه است. برای انجام این کار ابتدا ماکروویو را از برق بکشید و فیوز مربوطه را قطع کنید. سپس پیچ های پنل را باز کنید و آن را خارج کنید. به دنبال محفظه ای که لامپ هالوژن در آن قرار دارد بگردید و پوشش آن را خارج کنید. لامپ را از جای خود باز کرده و تعویض کنید.

اخطار : ماکروفر حتی وقتی خاموش است هم می تواند برق را در خازن های خود ذخیره کند و باعث شوک الکتریکی شود. پس حتما از یک تکنسین ماکروفر متخصص کمک بگیرید.

•خراب شدن بورد مایکروویو

اخرین قسمتی که می توانید در مشکل روشن نشدن چراغ ماکروفر تست کنید برد دستگاه است زیرا احتمال کم تری دارد تا دچار مشکل شود.قبل از اینکه سراغ این قسمت بروید بهتر اسا لامپ، سیم کشی و سوکت ها را برررسی کنید.

برای تست برد اصلی ماکروفر با یک مولتی متر تداوم جریان برق آن را چک کنید تا متوجه شوید برق مناسب به سوکت لامپ می رسد. اگر برد نتواند ولتاژ مناسب را به پشت سوکت برساند وقت تعویض برد توسط یک تعمیرکار باتجربه است.

• خرابی سوکت لامپ

اگر در مرحله اول عیب یابی روشن نشدن چراغ ماکروفر لامپ را تعویض کردید ولی روشن نشد با یک مولتی متر تداوم جریان برق را در سوکت لامپ ماکروفر چک کنید. در صورتی که سوکت دچار مشکل شده بود آن را تعویض کنید.

حال که با سه دلیلی که موجب می شود تا چراغ ماکروفر روشن نشود آشنا شدید، به راحتی می توانید دلیل اصلی این مشکل را شناسایی کنید. اما اگر بی تجربه هستید به هیچ عنوان دست به تعمیرات مایکروفر خود نزنید، زیرا هزاران ولت برق را در خازن های ولتاژ ذخیره می کند، حتی پس از اینکه مایکروویو خاموش شده باشد. با توجه به ولتاژ جریان بالا و احتمال وقوع شوک الکتریکی، تعویض قطعات الکترونیکی در مایکروویو بسیار خطرناک است و بهتر است با سنتر سرویس تعمیرگاه مجاز ماکروویو در تهران تماس بگیرید.

لوازم یدکی ماکروفر و لوازم یدکی آون توستر  را از قطعه بانک بخواهید 

۱- مگنتون مایکروویو

۲- موتور گردون مایکروویو

۳- خازن مایکروویو

۴- ترانس مایکروویو

۵- فن مایکروویو دوو

۶- سینی مایکروویو

۷- برد مایکروویو دوو

۸- لامپ مایکروویو دوو

۹- صفحه میکا مایکروویو دوو

۱۰ ولتاژ ماکروویو

۱۱- ترموستات آون توستر

۱۲ – المنت آون توستر

۱۳- ترموستات آون توستر

۱۴- سینی آون توستر

۱۵- توری فلری آون توستر

۱۶- تایمر آون توستر

۱۷ -دکمه سوییچ آون توستر

قطعه بانک تامین کننده لوازم یدکی ماکروفر دوو ، لوازم یدکی ماکروفر سامسونگ ، لوازم یدکی ماکروفر ال جی ، لوازم یدکی ماکروفر بوش ، لوازم یدکی ماکروفر فلر ، لوازم یدکی ماکروفر مولینکس ، لوازم یدکی ماکروفر پاناسونیک ، لوازم یدکی مایکروفر کروپ ، لوازم یدکی مایکروفر میدیا ، لوازم یدکی مایکروفر بیم ، لوازم یدکی ماکروفر کنوود ، لوازم یدکی مایکروفر بلک اند دکر ، لوازم یدکی ماکروفر بوتان ، لوازم یدکی مایکروفر بایترون ، لوازم یدکی ماکروفر دلمونتی ، لوازم یدکی مایکروفر دوو ، لوازم یدکی ماکروفر هاردستون ، لوازم یدکی مایکروفر ویرپول ، لوازم یدکی ماکروفر دلونگی ، لوازم یدکی مایکروفر کلتروینک ، لوازم یدکی مایکروفر ، لوازم یدکی مایکروفر جی آدمیرال ، لوازم یدکی ماکروفر اسنوا ، لوازم یدکی مایکروفر اسماری ، لوازم یدکی مایکروفر ، لوازم یدکی آون توستر پارس خزر ، لوازم یدکی آون توستر فلر ، لوازم یدکی آون توستر دلونگی و سایر برندها 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی